Ganzenbord

Mocht je zelf een ganzenbord willen maken. De regels zijn hier te vinden.

Hieronder een afbeelding van hoe een leeg bord er uit ziet. Klik op de afbeelding, zodat je een grotere versie kunt bekijken en downloaden.

Hieronder een voorbeeld van een bord dat ik zelf heb gemaakt aan de hand van de originele regels en op het internet gevonden afbeeldingen.

Geplaatst in Inkscape. 8 Comments »

8 Reacties to “Ganzenbord”

  1. anne duijvestijn Says:

    Wil ter gelegenheid van huwelijksfeest van mijn zus een ganzenbord maken.
    Het is mijn bedoeling als een levensweg van begin naar eind te gaan.
    Hierbij wil ik gebruik maken van de oorspronkelijke regels.
    Heb jij die?

  2. Peter Says:

    Hoi Anne,

    Er zijn verschillende regels. Degene die ik heb gebruikt voor mijn voorbeeld komen hier vandaan:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganzenbord

  3. mohamed Says:

    Ik ga hem gebruiken voor op school maar ik heb de spelregels niet kun je ze E-mailen?

  4. elsbeth Says:

    Hoi,

    Ik wil het spel graag gebruiken voor op mijn werk en nu ben ik op zoek naar de afbeeldingen die je hebt gebruikt. Kan je me vertellen waar ik ze kan vinden?

    Groetjes, elsbeth


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

